REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Wrocław] Pięciu nowych najemców w galerii Magnolia Parkartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Pięciu nowych najemców w galerii Magnolia Park
Design Optyk, Freddy, Tea&Tea, Trendy Opticians i Jean Louis David to nowi najemcy wrocławs...
[Wrocław] Światowy lider sektora IT zatrudnia we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Światowy lider sektora IT zatrudnia we Wrocławiu
Firma Atos, jeden z głównych dostawców usług IT na świecie, rozbudowuje swój wrocławski oddział, w k...
[Polska] Wysoka aktywność budowlana na rynku nieruchomości handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Wysoka aktywność budowlana na rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Łącznie, w budowie jest obecnie ok. 794 000 mkw. nowej powierzchni handlowej, z czego 720 ...
[Polska] Najlepsze otwarcie roku na rynku nieruchomości handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Najlepsze otwarcie roku na rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Firma doradcza JLL podsumowała I kwartał 2018 r. na rynku nieruchomości handlowych w Polsce.
Rynek powierzchni handlowych w Polsce – II kw. 2022 r. [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rynek powierzchni handlowych w Polsce – II kw. 2022 r. [RAPORT]
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield opublikowała raport za II kwartał 2022 roku na polskim rynku handlowym. W analizowanym okresie do użytku oddane zostało prawie 100 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej, z czego większość to duże parki handlowe.
To będzie historycznie rekordowy rok dla parków handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
To będzie historycznie rekordowy rok dla parków handlowych w Polsce
Do końca roku wolumen powierzchni parków handlowych może zwiększyć się o dodatkowe 230 tys. mkw. W I połowie 2023 r. deweloperzy oddali do dyspozycji najemców 219 000 mkw. powierzchni handlowych, z czego 122 640 mkw. (56 proc.) stanowiły parki handlowe, a 28 470 mkw. (13 proc.) centra convenience. W rezultacie 2023 r. może być kolejnym rekordowym rokiem pod względem dostarczenia na rynek nowej podaży.
Raport JLL: Umiarkowany optymizm na rynku nieruchomości handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Raport JLL: Umiarkowany optymizm na rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Jak wynika z nowego raportu JLL, całkowita budowana powierzchnia handlowa w Polsce wynosiła na koniec I kwartału 387 tys. mkw., z czego 69 proc. stanowiły parki handlowe. Prawie 94 tys. mkw. powstawało natomiast w ramach centrów handlowych. Największe z nich to remontowana łódzka Sukcesja, otwarta w kwietniu bełchatowska Bawełnianka oraz Galeria Goplana zlokalizowana w Lesznie. Procentowo najmniej powierzchni powstawało w ramach formatu convenience retail.
Niemiecka Grupa Saller planuje wiele nowych inwestycji handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Niemiecka Grupa Saller planuje wiele nowych inwestycji handlowych w Polsce
Grupa Saller konsekwentnie umacnia swoją pozycję rynkową poprzez realizację strategii stałego rozwoju opartego na długoterminowych inwestycjach w obiekty handlowe. Dominującym formatem są parki handlowe o powierzchni około 10 tysięcy mkw., aczkolwiek zmiany i rewitalizacje dotyczą również portfolia należących do Grupy galerii handlowych. Aby wyjść naprzeciw potrzebom konsumentów poddawane one są modernizacjom, przebudowom oraz rozbudowom.
Rynek obiektów handlowych w Polsce – raport za I połowę 2024artykuł
Pokaż artykuł
Rynek obiektów handlowych w Polsce – raport za I połowę 2024
Z raportu Polskiej Rady Centrów Handlowych „Rynek obiektów handlowych w Polsce” wynika, że na koniec pierwszego półrocza 2024 r. powierzchnia polskich obiektów handlowych osiągnęła 13,5 mln mkw. GLA. Łącznie w pierwszej połowie 2024 r. przybyło 190 tys. mkw. GLA. W efekcie nasycenie powierzchnią handlową wyniosło 359 mkw. na 1000 mieszkańców.
EPP: Outlet Park w Szczecinie z poszerzoną ofertą marek premiumartykuł
Pokaż artykuł
EPP: Outlet Park w Szczecinie z poszerzoną ofertą marek premium
Do grona najemców szczecińskiego Outlet Parku dołączyła marka Lacoste, ceniony producent odzieży i akcesoriów, poszerzając tym samym ofertę modową centrum. To kolejna marka premium, po m.in. Guess, Marc O’Polo, Calvin Klein, Tommy Hilfiger i Desigual dostępna dla klientów szczecińskiego obiektu.
[podkarpackie] Immofinanz Group zbuduje w Krośnie swoje kolejne centrum handlowe VIVO!artykuł
Pokaż artykuł
[podkarpackie] Immofinanz Group zbuduje w Krośnie swoje kolejne centrum handlowe VIVO!
Immofinanz Group kontynuuje rozwój swojej nowo opracowanej marki centrów handlowych VIVO!: działka o...
[Warszawa] Warszawski rynek handlowy: widoczne presje zwyżkowe na czynszeartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Warszawski rynek handlowy: widoczne presje zwyżkowe na czynsze
Jones Lang LaSalle opublikował raport „Warszawski Rynek Nieruchomości, 1 kw. 2012 r”. Poniżej zestaw...
[Warszawa] Debata CBRE: ulice handlowe są potrzebne Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Debata CBRE: ulice handlowe są potrzebne Warszawie
W siedzibie CBRE w warszawskim biurowcu Rondo 1 odbyła się debata poświęcona ulicom handlowym. Celem...
Brazylia - nowy rynek w strategii NEINVERartykuł
Pokaż artykuł
Brazylia - nowy rynek w strategii NEINVER
NEINVER eksportuje swoją koncepcję centrów typu outlet do Ameryki Łacińskiej. Strategia firmy NEINVE...
Nasycenie rynku centrami handlowymi w Polsce jest nieznacznie poniżej poziomu średniej dla Europy Zachodniejartykuł
Pokaż artykuł
Nasycenie rynku centrami handlowymi w Polsce jest nieznacznie poniżej poziomu średniej dla Europy Zachodniej
Według najnowszych danych nasycenie rynku centrami handlowymi w Polsce jest nieznacznie poniżej poziomu średniej dla Europy Zachodniej. Dzięki czemu to parki handlowe wyznaczają obecnie kierunki rozwoju sektora handlowego i dominują pod względem przyrostu podaży. Jednak oba formaty będą się mierzyć teraz ze znacznymi wzrostami kosztów energii elektrycznej, eksploatacji i czynszów oraz wymogami polityki ESG. Czy sprostają tym wyzwaniom?
Wrocław na podium rankingu miast, w których żyje się najlepiej w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Wrocław na podium rankingu miast, w których żyje się najlepiej w Polsce
Po raz czwarty eksperci portalu RynekPierwotny.pl opracowali ranking warunków mieszkaniowych w miast...
[Lublin] Znany salon mody w nowej lokalizacji i aranżacji w galerii Lublin Plazaartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Znany salon mody w nowej lokalizacji i aranżacji w galerii Lublin Plaza
W galerii Lublin Plaza na nowo otwarto salon Reserved w zmienionej lokalizacji i odświeżonej aranżac...
Podwarszawski Park Glinianka został sprzedanyartykuł
Pokaż artykuł
Podwarszawski Park Glinianka został sprzedany
BIG Poland od 2022 roku rozbudowuje swoją obecność na polskim rynku parków handlowych. Konsekwentnie realizując strategię inwestycyjną w Polsce, BIG dołączył do portfela parków handlowych Park Glinianka w Łubnej na południowych przedmieściach Warszawy, kupując go od REDKOM Development, który specjalizuje się w tworzeniu dużych obiektów handlowych.
[Warszawa] Salon NIKE w FACTORY Warszawa Annopolartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Salon NIKE w FACTORY Warszawa Annopol
Do grona najemców powstającego na warszawskiej Białołęce FACTORY Warszawa Annopol dołączyła marka NI...
[Polska] Rynek powierzchni handlowych w Polsce w III kwartale 2018 r.artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek powierzchni handlowych w Polsce w III kwartale 2018 r.
Pomimo wprowadzenia częściowego zakazu handlu w niedzielę rozwój rynku powierzchni handlowych w Pols...
REKLAMA