REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Polska] Rośnie wartość polskich nieruchomościartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rośnie wartość polskich nieruchomości
Dział Wycen międzynarodowej firmy doradczej JLL podsumował rok 2015 na polskim rynku nieruchomości k...
EPP: Outlet Park w Szczecinie z poszerzoną ofertą marek premiumartykuł
Pokaż artykuł
EPP: Outlet Park w Szczecinie z poszerzoną ofertą marek premium
Do grona najemców szczecińskiego Outlet Parku dołączyła marka Lacoste, ceniony producent odzieży i akcesoriów, poszerzając tym samym ofertę modową centrum. To kolejna marka premium, po m.in. Guess, Marc O’Polo, Calvin Klein, Tommy Hilfiger i Desigual dostępna dla klientów szczecińskiego obiektu.
[Wrocław] Pięciu nowych najemców w galerii Magnolia Parkartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Pięciu nowych najemców w galerii Magnolia Park
Design Optyk, Freddy, Tea&Tea, Trendy Opticians i Jean Louis David to nowi najemcy wrocławs...
[Wrocław] Światowy lider sektora IT zatrudnia we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Światowy lider sektora IT zatrudnia we Wrocławiu
Firma Atos, jeden z głównych dostawców usług IT na świecie, rozbudowuje swój wrocławski oddział, w k...
Katowice najlepsze pod względem strategii przyciągania inwestycjiartykuł
Pokaż artykuł
Katowice najlepsze pod względem strategii przyciągania inwestycji
Katowice zajęły 7 miejsce w rankingu „Top 10 Large European Cities of the Future 2024 – fDi Strategy", znajdując się w gronie tak znakomitych miast jak Glasgow, Antwerpia, Porto czy Bilbao. Tym samym są najwyżej sklasyfikowanym miastem w Polsce w tej kategorii.
[podkarpackie] Immofinanz Group zbuduje w Krośnie swoje kolejne centrum handlowe VIVO!artykuł
Pokaż artykuł
[podkarpackie] Immofinanz Group zbuduje w Krośnie swoje kolejne centrum handlowe VIVO!
Immofinanz Group kontynuuje rozwój swojej nowo opracowanej marki centrów handlowych VIVO!: działka o...
Nasycenie rynku centrami handlowymi w Polsce jest nieznacznie poniżej poziomu średniej dla Europy Zachodniejartykuł
Pokaż artykuł
Nasycenie rynku centrami handlowymi w Polsce jest nieznacznie poniżej poziomu średniej dla Europy Zachodniej
Według najnowszych danych nasycenie rynku centrami handlowymi w Polsce jest nieznacznie poniżej poziomu średniej dla Europy Zachodniej. Dzięki czemu to parki handlowe wyznaczają obecnie kierunki rozwoju sektora handlowego i dominują pod względem przyrostu podaży. Jednak oba formaty będą się mierzyć teraz ze znacznymi wzrostami kosztów energii elektrycznej, eksploatacji i czynszów oraz wymogami polityki ESG. Czy sprostają tym wyzwaniom?
[Warszawa] Warszawski rynek handlowy: widoczne presje zwyżkowe na czynszeartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Warszawski rynek handlowy: widoczne presje zwyżkowe na czynsze
Jones Lang LaSalle opublikował raport „Warszawski Rynek Nieruchomości, 1 kw. 2012 r”. Poniżej zestaw...
[Warszawa] Kolejne otwarcia znanych marek w Arkadiiartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Kolejne otwarcia znanych marek w Arkadii
Westwing Home & Living 17 listopada otworzył na terenie Arkadii swój pierwszy sklep stacjonarny w Eu...
[Gdańsk] Aparthotel dwóch marek stanie w Gdańskuartykuł
Pokaż artykuł
[Gdańsk] Aparthotel dwóch marek stanie w Gdańsku
Marvipol Development startuje z realizacją kolejnego projektu dedykowanego osobom inwestującym w nie...
Podwarszawski Park Glinianka został sprzedanyartykuł
Pokaż artykuł
Podwarszawski Park Glinianka został sprzedany
BIG Poland od 2022 roku rozbudowuje swoją obecność na polskim rynku parków handlowych. Konsekwentnie realizując strategię inwestycyjną w Polsce, BIG dołączył do portfela parków handlowych Park Glinianka w Łubnej na południowych przedmieściach Warszawy, kupując go od REDKOM Development, który specjalizuje się w tworzeniu dużych obiektów handlowych.
[Warszawa] Debata CBRE: ulice handlowe są potrzebne Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Debata CBRE: ulice handlowe są potrzebne Warszawie
W siedzibie CBRE w warszawskim biurowcu Rondo 1 odbyła się debata poświęcona ulicom handlowym. Celem...
firma
Pokaż firmę
SUEZ Consulting – SAFEGE S.A.S. Oddział w Polsce
firma
Pokaż firmę
DocuSign Polska-podpis elektroniczny w Polsce-Wawasoft
Warszawa, al. Jana Pawła II 27
Brazylia - nowy rynek w strategii NEINVERartykuł
Pokaż artykuł
Brazylia - nowy rynek w strategii NEINVER
NEINVER eksportuje swoją koncepcję centrów typu outlet do Ameryki Łacińskiej. Strategia firmy NEINVE...
[Polska] Wysoka aktywność budowlana na rynku nieruchomości handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Wysoka aktywność budowlana na rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Łącznie, w budowie jest obecnie ok. 794 000 mkw. nowej powierzchni handlowej, z czego 720 ...
[Polska] Najlepsze otwarcie roku na rynku nieruchomości handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Najlepsze otwarcie roku na rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Firma doradcza JLL podsumowała I kwartał 2018 r. na rynku nieruchomości handlowych w Polsce.
Rynek powierzchni handlowych w Polsce – II kw. 2022 r. [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rynek powierzchni handlowych w Polsce – II kw. 2022 r. [RAPORT]
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield opublikowała raport za II kwartał 2022 roku na polskim rynku handlowym. W analizowanym okresie do użytku oddane zostało prawie 100 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej, z czego większość to duże parki handlowe.
To będzie historycznie rekordowy rok dla parków handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
To będzie historycznie rekordowy rok dla parków handlowych w Polsce
Do końca roku wolumen powierzchni parków handlowych może zwiększyć się o dodatkowe 230 tys. mkw. W I połowie 2023 r. deweloperzy oddali do dyspozycji najemców 219 000 mkw. powierzchni handlowych, z czego 122 640 mkw. (56 proc.) stanowiły parki handlowe, a 28 470 mkw. (13 proc.) centra convenience. W rezultacie 2023 r. może być kolejnym rekordowym rokiem pod względem dostarczenia na rynek nowej podaży.
Raport JLL: Umiarkowany optymizm na rynku nieruchomości handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Raport JLL: Umiarkowany optymizm na rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Jak wynika z nowego raportu JLL, całkowita budowana powierzchnia handlowa w Polsce wynosiła na koniec I kwartału 387 tys. mkw., z czego 69 proc. stanowiły parki handlowe. Prawie 94 tys. mkw. powstawało natomiast w ramach centrów handlowych. Największe z nich to remontowana łódzka Sukcesja, otwarta w kwietniu bełchatowska Bawełnianka oraz Galeria Goplana zlokalizowana w Lesznie. Procentowo najmniej powierzchni powstawało w ramach formatu convenience retail.
REKLAMA